hata.


hur är livet idag då? jag mår bra.. japp det var det. haha skoja, oh va tråkig jag är men okej då nu kör vi.
Idag har jag inga planer alls så det är ju bara säga till om det är nått!? (a) Igår var jag hemma hos malou med massa vänner, det var mysigt och så vi satt och drack te ute på hennes balkong haha nördar. Fyfan.. snart är det vinter igen då, jag LIDER och ja jag menar det.. jag hatar det! tänkt hur det var förra året lixom, vill man verkligen ha tillbaka det!? nej tack! förstår mig inte på er som vill ha tillbaka vintern och höst och kylan... fyfan jag hatar det! de har ju inte ens vart sommar än typ -.- det lixom regnar hela tiden och är 19 grader man ba men wiho ska vi bada........ nej verkligen inte... hata sverige! men aja. jag längtar inte till skolan och jag längtar verkligen inte till vintern. fyfan vilken hemsk tid lilla jag har framför mig nu.. nu är jag död. begravning.. den 20/8 kom gärna dit! hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0