f.u.c.k m.y m.a.g.e


jag är helt slut, min mage tar kol på mig... seriöst vad är det för fel!? ska prova att vara nyttig ett tag nu, och ja ni läste rätt, jag ska vara nyttig, jag kanske har ont pogrund vad jag äter lr en helt annan sak.. men aja.. har precis ätit glass och tittat film hahaha! var ju ute ett tag med mina vänner, men drog hem lr gick till centrum sen ringde jag mamma så fick hon hämta mig, snäll mor. anledningen till att jag drog hem var att jag hade så sjuuuukt jävla ont i magen, asså fick typ tårar i ögonen när jag gick hem.. usch hata! Ska snart gå och lägga mig iaf sova i 100 timmar, känns som jag behöver det jusst nu. I morron ska jag typ va med agnes? lr glaad? asså fattar ingenting, men glaad hör av dig när du läser det här om du nu gör det innan du drar och shoppar, och agnes.... du är inte ens vaken då så jag ringer dig lr nått! men nu ska jag va social och svara på vad min vän longiii skriver. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0