roliga dagar.

Ni vet ju inte riktigt vad jag gjort nu under dagarna? och det klart ni vill veta det! hur som helst. igår dårå, så var jag bara hemma sen runt 12 drog jag och marika till centrum för att sedan ta bussen till stallet, nice.. det var fett mycket folk i stallet men men. aja sen red jag och sen efter det så drog jag hem åt och sen taggade jag till centrum igen för att möta glaader, vi köpte chips och dricka tills kvällen då vi skulle grilla på gömmarn med massa roligt folk. Kom dit efter ett tag, hennes mamma skjutsade oss. fett gulligt! men aa. vi var där i kanske 1 1/2 timme, då var klockan kanske 9 när vi drog där ifrån eller aa jag vene. då var det hur som helst kålsvart, aa ungefär som nu! japp men då bestämde jag, glaad, linus, lucas och danne att vi skulle till stenmo så vi började traska. och killarna vägrade gå skogsvägen så vi skulle gå RUNT HELA SKITEN! ni vet kringelekrok vägen.. det tog oss! ..... 45 jävla minuter! haha jag dog, det var mörkt och läskigt. aja sen gick vi snabbt förbi glaad, lämnade väskorna och det. gjorde mackor till grabbsen för dom hade bara fått 1 korv (Y) sen gick vi ut till stenmo och satt där tills kanske 11? vene riktigt aja, vi satt där och snacka om mkt roliga saker. haha blondin skämt! sen gick jag och glaad hem och glodde eva och adam sen somna vi. Idag dårå. skulle vi till kg rätt många, men sen banga alla killar. TÖNTAR! så vi drog till centrum med söderberg, malou och felicia. sen åkte vi till konstgräset efter ett tag, satt där sen drog felicia och malou och sen vare bara vi 3 kvar, så vi satt där och sen vid kanske 4 drog vi hem! och aa sen har jag bara vart hemma och gjort lite moppe. fett kul! -.- men aja nu vet ni! jävla långt inlägg det här nu va! aja hare bra för nu ska jag glo step up 3! puss hej!

fiiint..






fett med söta





det var typ alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Matildaz

ser trevligt ut! :)

2011-04-21 @ 17:36:35
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0