yeeeeey

Det är torsdag, har inte gjort något roligt idag, ni vet skola och sen hem och plugga.. det är väl rätt okej!? saaajk! ehm, gjorde lite verktyg med pappa haha ni vet jag har ju prov på dom. suck! dampar 30 olika verktyg asså vad har man för nytta av det? skit samma. vet ni dom som har biologi. alltså inte jag, ja har teknik. men dom som har biologi fick disikera ett gris hjärta idag och det kommer jag också behöva göra. tänkte bara säga så alla får det klart. JAG DISIKERAR INTE DET! jag skulle bara spy så fort jag såg det.. yees kul att vi också kommer göra det. längtar som faaaaaaaaaaaaan wiho! -.- jag fick typ panik i 7an när vi disikera en räka. fattar ni en RÄKA vadå jag är känslig!? men seriöst vad är det för nytta.. jaja nu ska jag upp och göra engelska läxa tills i morron och spanska. suck! ha det bra puss hej! ( jag tänkte lägga in en bild på ett hjärta men jag fick kvälningar jag bara såg det sååå jag skiter i det! ni klarar nog att vara utan den bilden!? ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0