vad ska man säga!? minnen..


Allt har bara blivit knas.. jag vet inget längre, skolan pressar jag tänker mkt på den! vill ha bra betyg kämpar som fan! Medans jag bara får nya problem nästan varje dag! saknar allt som var förr vill spola tiden till flera år tillbaka.. jag saknar min syster också så som vi var förr det var verkligen hon & jag. det fanns inget annat för mig utan hon var mitt hjärta av guld den som alltid fanns där när jag verkligen mådde piss. Hon fanns där för mig när det tog slut mellan mig och en kille hon fanns där och stötta mig! om du läser min blogg vafan syster jag saknar oss du vet som vi var förr? jag älskar dig! Jag saknar hur jag och min bästavän var också hon som också alltid fanns där för mig hon och jag som har samma humor. saknar hur tajta vi var i början av 7an saknar våra minnen verkligen ALLT! Du ska veta att jag aldrig slutat kämpa för oss, som jag sagt förr du är en av dom personerna jag verkligen aldrig vill tappa! Jag älskar dig bästavän! Det har nästan alltid vart vi 3 vi 3 som trio men nu är det som vi är så lång borta. allt har bara pajat hela allt inte bara kompisar. utan skolan också! jag blir mindre social tänker bara på pluggandet. vaknar, äter, pluggar, går hem, pluggar, äter och sover. så ser mina dagar ut typ. för annars hinner jag inte! jag ligger efter i matten jag försöker verkligen där. försöker ha bra attetyd tänka positivt i alla ämnen! Men jag orkar inte med allt nu.. saknar allt som var förr! saknar en barndomsvän också hur jävla tajta har vi inte vart? vi var för i helvete riktiga tvillingar folk blandade ihop oss. gick jag åt höger gick du med mig dit! vi var som klister på varandra jag saknar det!.. Med alla dom här personerna har jag SJUKT många minnen med minnen jag lixom aldrig glömmer!? men det handlar inte bara om vännerna nu! utan hela allt! jag kan verkligen inte förklara hur jag känner nu för ni kommer bara missförstå. det kanske räcker med att säga "jag saknar allt som var förr!"



























































så otroligt mkt minnen!

Kommentarer
Postat av: be

2010-09-02 @ 21:20:05
Postat av: beckson

Det många härliga minnen det stumpan. Skolan tar verkligen allt tid.. har också tänkt sådär liksom. Ska det vara så här!? Men det blir bättre med allt :)

Om du vill snacka kan alltid KlingPling så en pling till Beckson ;) Puss!

2010-09-02 @ 21:21:29
URL: http://beeckson.blogg.se/
Postat av: din syster

Jag saknar också allting som det var.. du & jag isjuan, vad ska man säga asså.. nu är ingenting som då. vi snackar ju typ inte ens med varandra...

kommer det ens bli som förut? :'(

jag saknar oss syster.

jag älskar dig överallt annat, glöm inte det!

2010-09-03 @ 16:35:56
Postat av: klang

jag saknar dig mathilda, jag saknar allt vi gjorde, och att ha nån att prata med .. det är jätte sorgligt för vi pratar knappt längre och asså vi har typ varit med varan 1 gång på ett helt jvla år. kommer du ihåg våra köttbullar, potatismos och lingonsylt ? typ första gången vi pratade och du "ritade på mina tights" :) haha , alla minnen . <333 du finns alltid i mitt hjärta . men det känns töntigt att sitta här och skriva allt det här när vi endå inte gör nåt åt det . orkar vi kämpa ? <3

//bara din sara

2010-09-12 @ 20:11:56
URL: http://tredjeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0