allt möjligt!

Hej jag är sämst på att blogga jag vet! bloggar nästan aldrig längre. men sånt händer har inte tid så ni vet. massa i skolan och lite sånt. men nu är det söndag yey det absolut roligaste dagen på veckan.. om man inte räknar med måndag. och för er som inte fatta jag är inte seriös! i fredags sov söderberg och agnes här. och lördags alltså igår var jag med dom sen ellet, beckson och malle. vi var i centrum och käka och sen tagga jag hem. skulle på kräft skiva hos sandras föräldrar och hela släkten typ dessi hade med sin kamera så hon har tagit massa bilder som nu ligger på datan mihihi kan lägga in några! men sen vid 10 kanske gick jag niklas och dessi hem. vi är töntar! haha vi sov typ då fast jag låg och kolla på bilar bara för jag är cool!? hm jaaa jag vaknade vid typ 7 :o haha konstig.. ja då gick jag ner med 2 andra töntar gess? vi lagade mat eller jaa, jag gjorde hamburgare och makaroner. jag har skills det blev gott! idag har jag inte gjort ngt vättigt. legat i sängen och kollat film och ätit. japp kul liv nej jusste jag har pluggat lite gjort 2 olika läxor känner mej duktig! nu väntar jag på att pappa ska komma hem med en fet hamburgare åt mig för jag är hungrig! dom ska käka pizza jävla nördar! (a) jusste min pappa vill tatuera in mej och niklas på sitt bröst så dessi är snäll och tagit bilder på oss vi ska se så naturliga ut som möjligt ville pappa så vafan räkna inte med att jag är skit fin ;)

 niklas

jag.
det behöver inte bli dom här bilderna han ska ha men ja..

ego 1 (a)

aw

sandra

min coola pappa! men nu måste jag dra!
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0