svar!

din syster om vad ska man säga!? minnen..:
Jag saknar också allting som det var.. du & jag isjuan, vad ska man säga asså.. nu är ingenting som då. vi snackar ju typ inte ens med varandra... 
kommer det ens bli som förut? :'(
jag saknar oss syster. 
jag älskar dig överallt annat, glöm inte det!

svar: Asså glaad fyfan varför blev det såhär för!? varför är det inte som förr, det gick bara ett sommarlov! Vi kan få tillbaka det och vi ska det! utan dig är jag lixom inte hel! du och jag har så jävla många minnen så man vet inte vart man ska börja! Jag älskar dig såå sjukt jävla mkt jag kan inte äns förklara det! Tack för du alltid finns hos mig! Föralltid, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0