söderberg är bajsig

(sitter å chattar och webbar med min bajsiga vän söderberg bara för hon är cool lixom? :)) 
Hej mina älsklingar! Vad är det för dag? lördag va? jaja igår var det skit kul hos lina om jag inte redan berättat det? min dag idag då! var på kg med glaad & agnes men agnes faila med en sak så hon drog då kom jaqueline. vi kollade på match 4-2 blev det till huddinge dom är fan coola fett med skills? (a) njaa jag är bättre (a) men efter det så dorg vi till centrum där träffade vi emma och felicia också, vi käkade sen drog vi till parken satt där ett tag, och sen tagga jag glaad och jaqueline hem jag skulle hem och fira min brorsa kul kul! när jag kom hem var dessi redan där också, sen efter 10 min kom junior och hanna sen senare kom sandra. vi käkade och lite sånt. najs kväll faktiskt! jag är fan skiiiiiit trött tror jag dör snart klockan är bara 9 på lördag? men vafan är man trött så är man! hörs i morron i think puss hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så lite så :D åh tack :)

2010-09-04 @ 21:31:26
URL: http://malinvardetigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0