Måndag..

Godmorgon!
Måndag morgon känns surt! sitter vid köksbordet och har nyss tvingat i mig 2 rostade mackor & sen en chokladmuffins, fast den tvingade jag mig inte i såklart! jag är skit trött vill dö nej inte dö men sova för då är man ju halvt död! vi har idrott idag, hur känns det? inge bra har mensvärk och lite sånt. inte kul.. Men ändå känns den här dagen inte direkt jätte jobbig, fattar inte varför vi slutar lixom 15:40 -.- fast nea kommer och hämtar mig så ska vi sen åka hem till min pappa och hämta lite grajor och sånt!Men har inte tid med bloggen nu! jag måste fixa i ordning mej, städa i köket efter min röra! vi hörs nog senare idag när jag är hemma hos mamma!
pööööss!

ser helt drogad ut :s


Kommentarer
Postat av: johanna

Du ser ändå alltid drogad ut, så det är ingen nyhet ;)

2010-09-13 @ 18:15:42
URL: http://johannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0