källbrinks OS

Hej mina söta små underbara gosiga roliga snygga vänner. tänk vad mkt saker ni är? Idag hade jag OS i skolan om ni ville veta. najsigt.. sajk det var inte alls kult.. eller bättre än lektioner såklart! Jag var med på 80 m. jag kom sist. om ni vill veta. sen var jag med på längd, där fick jag 2,80 jag måste säga att jag har skills. sen hade jag kast med boll. jag kastade 21,70 ngt. haha fett bra! -.- ehm sen var jag med på höööjd. jag har fan skills.. jag hoppade 1,23 haha okej det låter lite men det är fett högt för mig, jag var fan sist kvar i min klass iaf! Sen var jag med på staffet. hahaha vi fick ta in 2 sjuer för att vi skulle få ihop 5 personer till ett lag. Fanny och Elina fick det bli, aw tack tjejer! Japp det var min dag, slutade vid 20 i 3. och jag måste bara säga att min lärare är ååååh vettefan vad. -.- alla klasser fick gå medans min klass behövde "dubbel" kolla så vi slängt allt skräp, och såklart hade vi det.. men så ber hon oss plocka upp 7ornas skit man ba: men hallååå!? ditt problem är, vad...?
japp jag gillar mina lärare, jaja orka mer nu.. nu vet ni min dag. kult!? puusss på rumpisen.


jag är sååååå fiiiin där nere i hörnet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0