jag saknar oss syster!

jag saknar oss när vi var som tajtast! när vi inte gick en meter ifrån varandra.
kommer du ihåg hur tajta vi var i 7an? fyfan vad jag saknar oss! det var då vi tog
den här bilden! vad som än händer kommer du alltid att vara min syster! tänk hur länge
vi bara kallat oss systrar i flera år! älskling, tack för att du finns! Du har alltid fått mig må bra!
du var den jag sov hos när jag mådde skit en dag! jag vill bara ha tillbaka hur vi var i 7an och dom
andra åren! Tack för att du finns! Jag älskar dig syster!
kling glaad

Kommentarer
Postat av: johanna

kling, du annar inte hur mycket jag saknar och tänker på oss.. jag älskar dig! vad som en händer, vill jag aldrig förlora dig. du är ängel utan vingar. jag vill inte leva utan dig..

vill bara ha det som förut. :'(

2010-09-21 @ 18:48:26
URL: http://johannaglaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0