hemma.

Hej mina söta bloggläsare!
har nästan precis kommit hem. eller ja jag kom hem för typ 30 min sen. skolan ni vet..? tar hela min fritid yeees tycker om det! värt att hurra för hurra hurra!! Hatar allt nu. massa läxor. orkar inte blogga om dom. dom är sämst så nu vet ni? ni kan ju skriva ner det för så viktigt var det faktiskt! men, aa hörde ni om att Sweed bank i centrum blivit rånat? sjuuukt. det var tydligen en som kom och skulle råna, men han blev skjuten två gånger. så han är allvarligt skadad och ligger på sjukhuset nu! förlåt men rätt åt honom? han skulle ju råna så. Men aa sitter här på mitt rum med ett glas oboy fattar inte varför jag dricker det, får sjukt ont i magen. men skit samma orka bry sig..men lägger in en låt nu.. fattar inte varför jag la ut jusst den här. men tänker sjuukt mkt på min brorsa iaf!
LOVE!

Kommentarer
Postat av: söderberg

du e så söt! :)<3

2010-09-15 @ 17:23:02
Postat av: kling

mihi du är :)

2010-09-15 @ 17:51:04
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0