helt normal dag?

Nu har jag nyss käkat pannkakor, det brukar vara gott men fick äckel attack av min syster. Hon är sjuk och spydde ner min hand, fiiiiiiiiiiifan vad äckligt! jag dog typ.. asså finns det något äckligare än spya? japp grishjärta, som jag ska disikera någon gång här i livet inte okej. vem gör det igentligen? så ni alla får det klart. jag rör det fan inte! Min dag idag har vart helt okej i think! garvade lite grann på svenskan en aning, åt en klasskompis.. hahahahahahahahaha när den personen andas så piper det! seriöst jag och agnes dog av garv! haha vi fick gå ut från klassrummet för vi skratta så mkt! ;p det var lite ruuligt! men annars har dagen vart som alla andra dagar? Nu sitter jag och målar naglarna och webbish med söderberg fast hon är inet vid datan hon äter! japp men nu vet ni sötnosar! I morron fyller min låtsas mamma sandra år grattis till henne 28 år! mihihi hon börjar bli en gammal tant nuuu! :p ni fååår en bild på henne i morron!
puuss hej!
mihihihi jag och agnes :)
mihihi jag och söderberg! ignorera mig och kolla in söderberg gullääääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0