Hatar plugg!

Hej något är allvarligt fel på mig? seriöst! jag dör av trötthet jag dör av att jag inte har någon ork, jag dör av alla läxor! vill bara säga några ord jag hatar 8an! yees där kom det! det här är typ 2a veckan i skolan jag säger redan kill me men jag försöker ha bra attetyd försöker plugga och lyssna på lektionerna och det går faktiskt bra än så länge! jaja bredvid mig ligger en big ass "sammhälsbok" tillhör i "so" jaja den ligger bredvid mig och bara väntar på att jag ska öppna den! men nej! har redan läst 7 sidor idag i den så den får vänta. under den boken så ligger mina engelska böcker som jag nyss pluggat gloserna i! Nea hjälpte mig gick faktiskt rätt bra! I sängen ligger spanska böcker. där nere ligger en svenska läs bok den heter "sandor / Ida" helt okej har sätt filmen! jaja! i mitt skåp ligger en teknik läxa som jag glömde! min väska vägde redan typ 6 kg med alla saker i så pallade inte! ååh helvete! -.- orkar inte! jaja nu är det så att jag ska gå ner vara lite social mot min familj gratta niklas och sådär! puss hej!
min fina bok -.-

Kommentarer
Postat av: ellet

sv; aa :(

2010-09-01 @ 20:30:18
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0