Grattis!

Hej godmorgon mina, vänner. nu är jag klar och ska snart pallra iväg
till bussen. suck inte måndag igen.. en hel vecka kvar tills nästa helg, ja
men det är väl kul? eller näääe det suger, det suger yyber mkt! hatar skolan
den kan trycka upp en korv i röven, för så mkt betyder den för mig! jag skulle
aldrig kunna klara mig utan den. sajk! men aa orka klaga mer nu, nu vet ni.
Mihihi idag fyller söderberg år! hon kommer in i "fjortis gänget" ;)
driver nej men hon fyller 14 idag!
haha gammal bild men jaja!
GRATTIS HJÄÄÄÄÄRTAT!
I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Ellet

sv; Hahaha, jag vet inte. Dom är verkligen patetiska!!

2010-09-27 @ 07:15:22
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0