söndag

snacka om att det här kommer vara sveriges segaste dag.
lyssna bara på namnet! SÖN - DAG! seriöst.. tråkigaste dagen. jag kommer
bara vara hemma så rolig som man är. nej men måste plugga.. matte.. tråkigaste ämnet..
har prov på tisdag så det är väl bara köra på.. eller? för vi vill inte ha ett till IG nej nej det ska vi
verkligen inte ha. Men inatt, var nog den jobbigaste och hemskaste natt jag vart me om. jag dog..
vaknade vid 2 typ.. hemskt! låg och kuckelura lite granna, kolla runt i rummet så allt var checkat och klart! när jag gjort det vågade jag tillslut ta tag i min mobil och skickade iväg ett sms, wiiiiie jag fick svar.. men nej nej, han somnade tror jag. då låg jag där.. hemskt som det var. började ropa lite på mamma, döv är hon. skrek
över hela huset men nej nej, inte vaknade hon.. haha okej jag är tönt. 14 år och ligger och ropar på sin mamma. men ärligt, var fett rädd drömde en mardröm! haha när hon inte svarade så ringde jag! hahaha då kom hon. sen kunde jag sova. en stund iaf. vaknade vid 6 gick ner då, kolla på något. satte bara på något. och sen somna jag på soffan. vaknade vid någon gång. satte mig här.. yes.. kult inlägg.. nu vet ni vad ja gjorde inatt! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0