kväll.

Gokväll.
det lät töntigt men orkar inte bry mig. det är ju kväll. det är mörkt och jag är hungrig så nu vet ni det! som jag alltid är dårå. ååh mat här kommer mat! måste säga att den låten passar mig bra. aja. skoljoggen idag. jag sprang 10 varv på 1 timme. erkänn att ni är stolta över mig :')
aa fast näe. nu ljög jag väl ändå lite? vänta ta 10-6 och då får ni fram vad jag orkade bidra med till våran klass. stolt över mig själv.. jaha. jag väntar på mat, ska äta kött, kul potatis nu va det heter. och såklart min älskling bea sås. Jaha dricker cola och har en godis skål framför mig. ska väl ta och ta mig en godis nu. sååå baby vi hörs sen någon gång i livet! puuss hej :love:
picta . 56
haha här har ni en gammal header som jag hade för sjukt längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0