Godmorgon.

Godmrogon.
igår blogga jag inte. hade inte lust och behövde plugga. kult.. aja. ehm, hahahahahahahahaha när jag åkte hem så satt jag teo och sanna nära varandra asså på olika säten, och så tvärnita bussen för han höll på att köra på något. och gess what!!?? smart som man är så ramlar jag hahahahaha. asså fyfan, jag ramlar ner på golvet framför mig. asså hur stört får det inte bli. sjukt pinsamt men what the fuck? det var inte mitt fel. bussjävel! kan inte köra en jävla buss. aja, när jag kom hem så plugga jag och var inne på facebook. badae och ja. vafan har jag gjort mer? kolla tv och sen sov jag. japp rolig jag är. aja nu måste jag gå och äta frukost fan. vi har 80 minuter NO hemskt fast jag har biologi så det är ju trevligt. aja hej då på er. :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0