detta fält måste fyllas i.

Hej gullungar. jag är verkligen skiiiit trött just nu. asså vill bara lägga mig ner och dö. men mååååste plugga engelska. har precis pluggat biologi. det gick fan rätt bra. kör på den i morgon också på elevens val. kan allt om tanden och cellerna. det är ju najs, fast sen ska man kunna matspjälkningen och sånt. antar att ni inte är intresserade av att läsa om det så. vi hittar på ngt annat. idag har det vart chill dag på nått sätt. vettefan hur. men har bara vart allmänt okej dag. slutade med bild. min bild ser ut som en upp stoppad kamel. men min bild lärare säger att den är skiiit fin man ba: huuh? men okej? jahap ni. nu måste jag ta och plugga engelska och i morgon är det skoljoggen efter lunch. jag kommer att dö för har inge frukt eller ngt hemma och det blir bajs mat vill jag bara säga. det blir ÄLG!!! asså förlåt men usch. jaja nuuu jävlar kör vi på plugget. puss hej!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är!

Jätte fin blogg också!<3

2010-10-28 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0