dagen i text ;)

Tjooooo vänner. Mitt liv är bra jusst nu. det är väl bra? vettefan jusst nu är jag glad på något sätt. hur kan jag? aja skit samma inte intressant att veta det lixom? Idag var jag i skolan som alla andra otroligt störda dagar. Hängde med mina coola vänner söder & Vendela. dom är coola precis som jag. I morgon ska vi 3 slagga hos vendela och det kommer äga right girls. Jag har ju som sagt vart med mina andra coola vänner idag också vilket blev Elina och Mickis. vi åkte hem till mickis, baka kladdkaka som verkligen blev KLADDIG! vafan vi är sämst. hur dåliga får man bli? mickis mamma tyckte det såg ut som brun spya. den tackar vi för vänligt! "Tack!" ;) Men vi var där typ 1 timme, sen skulle mickis iväg och jag & elina taggade till the centrum land. men bussen tog en evighet på sig att komma till oss två. och då kom det någon konstig filur som har två ben brunt hår och vuxen och börja snacka med oss om att sverige bara klagar hela tiden men dom gör inget för att hindra det! hahaha kul tant där. medans hon sa det ringde hon till SL och skällde ut dom, gullig filur hon var. När hon prata med oss så stog jag såklart och var artig och svarade "mm" *nickar på huvet* jag är duktig. men var inte seriös om ni tror det. det for från mitt ena öra till det andra. aja. vi kom till centrum efter en lång väntan. skratta lite och sen åkte jag hem.. ååh herregud vilket långt inlägg. en extra stjärna för dig som läste hela mitt inlägg! puss hej!
min bror är fyyyyyyyyyyyl! ;)

Kommentarer
Postat av: bex.

din bror va söt :D

2010-10-21 @ 20:27:10
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)!

vad heter texten du har på dina inlägg ? (a

kramar

2010-10-21 @ 20:28:52
URL: http://josefinhhenriquez.blogg.se/
Postat av: mickis

en guld stjärna för mig som orkade läsa och var med i det :) <3

2010-10-22 @ 20:56:01
URL: http://mickisarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0