Vinter på väg?

Hej, vet det har vart lite små dålig uppdatering men what eväääh? nej då. Men hur som helst. Är hemma hos mamma nu. och idag var det skola. kult!? DET SNÖAR!!! usch HATAR snö så nu vet ni det. hatar allt slask och skit. det ända som är bra med det är att man kan ha snö bollskrig och åka pulka wiie! och sen är det ju jul! annars är det bara skit med vinter. det är lixom kallt? usch. fryser ihjäl redan nu. :( men ja.. sitter på mitt rum med te, pepparkakor & sockerkaks pepparkaka. lång ord där. kan det bli bättre nu? nej bara sämre har utväcklingsamtal idag också klockan 17:10 kul? sen ska jag till stallet men jag måste ta bussen.. OCH DET SNÖAR! allvarligt döda mig. Men ska göra en design nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0