tattueringar.

Har ni någon gång funderat på att tattuera er? det har jag, massor med gånger. Jag tycker det är sjukt snyggt. Fast det beror på vart man har den och den ska inte vara för mkt! På vissa personer är det skit snyggt att ha nästan överallt men det skulle inte passa mig och det beror på vad man har för stil? Men jag tycker det är snyggt att ha en någon stans. Men det finns en nackdel med att tattuera sig.. Nackdelen är att bara den där lilla tattueringen kan bestämma om du ska jobba som advokat eller på ICA hajar ni? asså.. att i vissa jobb får man inte ha en tattuering som syns. det är helt sjukt men ja så är det. men jag kan förstå om man inte kan bli advokat typ om man har hela ansiktet med det. men vafan.. inte om man har på armen eller ryggen. det är bara en totalt sjuk grej som vi har. vad hände lixom med männskliga rättigheter? men nog om det. vill ni veta vart jag tycker det är snygg att ha?
  
       ryggen.                                      magen                                handleden.

sen är det skit snygg att ha runt foten också men hitta ingen bild på det.

Kommentarer
Postat av: gabriella

Gött!

Kika in i min blogg på onsdag, du kanske blir en av finalisterna ;)

2010-11-02 @ 17:57:11
URL: http://ovesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0