sprut jävel!

Heeej fyyylingar. Idag har jag ju vart på begravning sorgligt! :( fick värsta klumpen i halsen när jag var framme vid kistan! usch vill aldrig göra sånt igen! Efter det så åkte jag och tog spruta vet ni hur ont det gjorde eller? nej det vet ni inte men jag börja fan böla innan dom ens gjort ngt. nu får vi hoppas på att jag inte har ont i armen i morron för då ska jag ha snöbollskrig både i skolan och stenmo sen på kvällen! KUL! :D ska käka hemma hos Ida då och sen åker vi till stenmo och krossar sönder alla! ;) Skulle ju igentligen på bio men det hände llite saker så nej.. Men nu ska jag ju ändå vara där så det blir ju roligt, fast jag sover hemma för att få träffa fyyla niklas och fyyla dessi hahaha nej då jätte gölliga! Men nu ska jag ta och spela ngt. puss hej! :)

jag och min coola vän glaad. snyggoosar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0