Natt störningar.

Jag har seriöst inget liv, har bara suttit vid datan och legat i min säng och kollat på film. hur orkar jag? tror ni jag ens börjat plugga? om det är någon som tror det så tror du fet NEJ! har inte flyttat mig en milimeter på typ 1 timme. snacka om stört. men vafan jag lyckades somna vid 4 inatt! :O jag gick och la mig vid halv 1 typ med sandra dom andra sov. vi satt uppe och prata lite och kolla på lite roliga videosar. haha. ehm. men aa jag gick och la mig halv 1 och låg och fundera på hur mkt saker som helst! tillslut var klockan halv 2 då hade jag legat och kuckelurat en timme. då satte jag på radion för att försöka sova. men lyckades jag eller? näe inte riktigt. Jag låg och vred på mig till 2. jag var inte ett dugg trött.. så vafan jag satte på en film. såg den 2 ggr för när den var slut var väl klockan 3 kanske? fortfarande inte trött. så då satte jag på den igen! haha orkade inte byta. men där låg jag. Kolla på film.. Klockan var 3 har jag ett liv eller? Sen lyckades jag nog somna runt 4 som jag skrev för klockan 7 vaknade jag av att pappa stog över mig och skulle ta kontrollerna som ligger på min säng kant. Han stängde av tv:n och sen somna jag och vaknade vid 8. Ååh.. Sjukt jävla jobbigt! Nu börjar ju skolan igen. Jag har svårt att somna.. ska jag bara ligga där hur länge som helst och sen nästa dag vara skit trött. vafan pallar inte det! Men kände att det här blev ett lång inlägg. men nu vet ni om mina sov störningar.


 så sjukt gammal bild på mig och cicci. men shit vad jag saknar.
typ 2-3 år sen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0