måndag.. döda mig.

Hej era fula ungar. Det är måndag idag... asså snälla döda mig. Nu har vi ju vanliga lektioner och skit. på allvar jag menar det döda mig! jag orkar inte... fett med äckligt med skola! OCH VET NI VAD!!?? vi har fucking TRÄSLÖJD idag.. Absolut ett stort KILL ME! så jäääääävla tråkigt så jag bara har lust och spy.. Seriöst jag har hälldre Engelska och matte än träslöjd. Man gör bara illa sig hela tiden. Allvarligt halshugg honom som kom på att ha träslöjd.. Men aa det roliga med idag då.. är att jag ska vara med Elina. men hon slutar typ halv 2.. Själv slutar man 15:40 KULT! verkligen.. Första dagen på skolveckan vill man bara dö dö dö dö! Rektorn har verkligen lyckats med vårat schema. BRA JOBBAT GRABBEN! Men allvarligt. inte tid med det här nu. puss på dej din gulliga unge.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Bloggaaa! :D

2010-11-17 @ 11:33:35
URL: http://emmieyo.blogg.se/
Postat av: Emma <3

Din blogg är så sjukt fin , älskar den :) <3

2010-11-17 @ 17:42:48
URL: http://emmasorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0