helt slut nu.

Heej gullungar, nu är jag själv igen. Jag och Glaad tagga till skärholmen en liten stund, jag skulle leta efter ett par mjukis byxor, och gess what jag hitta dom. Så nu har jag kommit hem, sattit på mig dom och nu sitter jag på golvet vid stereon här nere för pappa och johan lyssnar på musik genom datan som är kopplad till stereon så kan lixom inte gå iväg med datan. vilket problem jag har..? nej det är rätt skönt och sitta här på golvet. bara jävligt långt att gå för att hämta mitt cola glas som står på vardagsrums bordet. tro det eller ej. men det är sjukt jobbigt att gå och hämta det när man är i mitt tillstånd. helt slut och slapp orkar verkligen inte göra något idag. bara vara hemma fyfan vad skönt! Men mina fina vänner. Nu ska jag försöka resa mig dit. vi får höras senare, slänger in dagens låt senare tror jag. Ha det yber bra nu, puss hej!

verkligen jätte fin bild.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma<3

2010-11-07 @ 12:22:39
URL: http://ffiinaastee.blogg.se/
Postat av: Emma<3

Din blogg är jät fin , och grymt bra (: <3

2010-11-07 @ 12:23:20
URL: http://emmasorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0