fredag!

Godmorgon.
fattar inte varför jag är uppe nu? jag kan vakna 8 men aa kunde inte sova mer nu så. jag börjar 10 idag. chill pill!
fast slutar 15 och det är inte chill... vafan 3 på en fredag... hur orkar man? aja. Idag kommer min brorsa hit så ska väl typ vara med honom om inte han den fulingen hittar på något annat. Vettefan vad jag ska ha på mig, så det är väl bara börja leta nu då? men vi hörs senare. puss på er sålänge :love:
HAHAHAHAHA TITTA VAD FUL HON ÄR! ;)
nädå flisan skit gullig!!
(GAMMAL BILD)

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA, felicia va fuul!:p

2010-11-12 @ 08:44:03
Postat av: Paulina & Pernilla

Sv: va skönt :D

2010-11-12 @ 14:11:53
URL: http://panapeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0