Det e så logiskt alla fattar utom du!

Hej! Söndag idag då. seg dag.. I morgon är det skola usch orkar inte! Men det är fan nice för jag börjar 8.10 och slutar 13.00 både måndag, tisdag och onsdag! hur nice är inte de? Men idag ska jag plugga. kul.. nej men seriöst ska plugga hemkunskap och so ska väl skriva lite artiklar. Jusst nu sitter jag och lyssnar på "petter" han är jävligt bra. min favortit låt är den dära "längesen" men jusst nu sitter jag och lyssnar på "logiskt" lägger in den här. Seriöst lyssna på texten, den är till hans familj igentligen. det var aldrig riktigt meningen att jusst den låten skulle bli som värsta "hitten" utan den var menad till hans familj. Men aa nu vet ni. vi får höras senare för nu ska jag plugga eller sätta på en film. haha tror det blir filmen faktiskt! men fan vad jag skriver. puss!


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Nu har jag en exklusiv tävling i bloggen, du får själv välja vilket pris du vill vinna! Kom in å kolla in tävlingen du också!

2010-11-07 @ 13:21:27
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Alex Och Sofia

Fin blogg! ;)

2010-11-07 @ 13:39:12
URL: http://alexochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0