dåligt..

Hej ups,, i did it again.. dålig uppdatering.. men iaf. igår slagga myy hos mig till idag alltså. vi hade det myysigt. haha vi satt och skypa med massa roliga människor och webba med her boy friend. gulliga filurer där. Men aa vi hade gäster igår så min syrra och hennes kompis satt och sa fula ord till honom haha.. vi hade absolut inte lärt dom något ;) Men aa. vi hade hyrt en film. jag såg inget den sög balle.. haha.. Idag/kväll ska jag till stallet det är en grej där som jag ska till. roligt! Jag är yber trött så jag typ dör tror jag. ont i min näsa.. kul. Nu webbar jag med söder och snart ska jag in på toa. så nu vet ni? lovar jag ska blogga mera men inte nu... puss hej! :love:
gammal. eller näe från i somras :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0