dag 6 - min dag!

det här tar vi som ett vanligt blogg inlägg dårå! Vaknade vid kvart i 8 typ. skit sköönt! vi hade ingen matte på morgonen så hade sov morron :D ehm.. jaa vi hade svenska och våran lärare fick damp.. vettefan alla lärare var verkligen toootalt sura idag! asså måste vara något med vädret men ja?? asså nej seriöst orkar inte berätta om min dag. hur kul är det att veta på en skala? Men jo dagens höjd punkt var iallafall att model house ringde till mig, jag ska fota mig på måndag hos dom fyfan vad kul :D Nu har jag precis badat typ 1 1/2 timme så sjukt skönt och sammtidigt så pluggade jag! mkt duktig flicka! Men nu ska jag dra. vi höres bitches! puss :love:

total kärlek! pappa hade sånna hemma big + to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0