dag 5 - vad är kärlek

Jasså ni dag 5 dårå.. vad är igentligen kärlek för mig? Jag förstår inte frågan direkt.. men jaa.. När jag blir tillsammans med någon så är det såklart hur den ser ut. men det är insidan som avgör allt. Kärlek för mig är lixom att man kan göra typ vad som helst inför personen utan att det blir fel. och killen ska tycka om mig även hur jag ser ut. alltså ifall jag kommer med mjukisar eller uringat. sminkad eller osmikad. Och killen ska verkligen inte bara bry sig om hur stora bröst och sånt man har för vi tjejer har verkligen inte bestämt själva hur vi vill se ut. Jag är rätt kräsen när det gäller killar kanske märks!? Jag dras till små killar kanske för att jag själv inte direkt är värsta biffen! Men själva kärleken så ska killen inte vara blyg men heller inte för på. utan man ska kunna lyssna på varandra och så. Asså förstår inte riktigt hur jag ska förklara allt men ja..

gaaaaaaaaaaaaaaammmmmaaaaaaal!!!!!!!!!!!!!!
usch när jag ser bilden hatar jag mig själv..

Kommentarer
Postat av: Linn

varför? :O

du är ju skitasöt på den bilden!!??!?!?!

2010-11-30 @ 11:53:48
URL: http://emmieyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0