Dag 3 - Mina föräldrar.

Okej, jaa vad ska man skriva om det här. Jag har ju en mamma och en pappa såklart. Men som nu för tiden är ju en vanlig svensk familj att föräldrarna är skilda. så som många andra så är mina föräldrar skilda. Dom skilde sig när jag var 5 typ? jag kommer ihåg dagen och det är en hemsk tanke att tänka på det. men jag har fått mycket bra av att dom skilde sig också. Och nu skulle jag aldrig kunna tänka mig dom två tillsammans nu. Dom är verkligen totalt olika men olika på ett bra sätt. Min pappa heter Mikael men kallas för Micke min mamma heter Annette men kallas för Nettan. Jaa ehm, Jag har en lotsas mamma och en lotsas pappa och hon heter sandra och den andra fredrik. Hos mamma har jag nu fått ett nytt syskon eller ja för 5 år sen. riktig liten jobbig skit men jaa jag älskar henne. Men det finns inte så mycket mer att säga nu.. Jo jusste båda är omgifta så aa nu vet ni lite om dom. puss hej!
fuuuula unge :D jätte sööt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0