Dag 2 - Min första kärlek.

Hmm.. ja den här frågan är lite små knepig att svara på. För jag vet inte riktigt. Jag var tsm med en kille för ja 2 år sen typ nu? och vi var tsm 2 månader kanske inte direkt värsta långa men ja. och jag tror faktiskt att det var min första kärlek. Men när vi gjorde slut så släppte jag honom väldigt lätt, jag gick lixom inte runt och tänkte på att jag ville ha tillbaka honom osv, så därför vet jag inte riktigt vem det faktiskt är. För sen blev jag tsm med en annan kille fast då väldigt kort pergjord (stavning) Men vi var med varandra typ VARJE dag och med honom så kändes verkligen allt så jävla rätt. Med honom var jag verkligen lycklig. Allt bara flöt på och sen tillslut så slutade det bara med det! han gjorde slut och jag blev jävligt förstörd.. det kändes som hela min värld rasa samman vem skulle jag nu få hjälp att stå på 2 egna ben av? Han var min lilla glädje spridare. så fort jag såg honom blev jag verkligen glad. Sen när det inte va vi längre så visste jag inte hur jag skulle göra, om jag skulle vara arg eller ledsen på honom. Jag försökte verkligen med allt för att få tillbaka honom men nej. Även fast det var en kort pergjod så gjorde det verkligen ont. Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka så vi inte ens blev tsm för det förstörde våran vännskap en aning kan jag säga.. han ignorera mig och jag ignorera honom i början eftersom jag inte klara av att se honom. Men sen tillslut efter lång tid saknat honom så bara försvann det också. det är väl så det är. Det klart jag tycker om honom nu men jag är inte "kär" i honom. japp så därför av alla dessa ord jag skrivit så är nog han min verkligen första riktiga kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0