Dag 1 - presentera dig själv.

Hm.. ja okej. Jag heter Mathilda Annett Kling, men jag använder aldrig mina två första namn utan jag kallas för Kling. Varför jag gör det är för att jag verkligen inte tycker om mitt namn, men jag pallar inte hålla på och lotsas byta namn.. bara onödigt. Jag är 14 år och fyller år den 4 mars. Mitt intresse är att rida, när jag gör det så skiter jag i allt annat som händer runt omkring i min värld. Utan när jag rider så är jag lixom bara jag, ingen annan jag behöver tänka på. På fritiden är jag ofta med kompisar och lite sånt. Jag går i källbrink men jag har också gått i södertörns friskola (musik klass) Jag gick där bara ett år alltså i 6an. slutade där för att jag inte trivdes och då började jag i källbrink igen fast då till 7an såklart! Jag har skilda föräldrar och 2 syskon fast ena är bara halv syskon men vafan fortfarande mitt syskon lixom! En store bror Niklas på 16 och en syster Olivia på 5 jag är alltså mellan barnet. Det finns inte så mycket mer att säga om mig. På rasterna i skolan så sitter jag helst aldrig still utan vill alltid hitta på något ruligt. Hoppas det här duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0