svar.

Postat av: Izabella
1.Vem var din första kärlek?
2.Vad är din favorit godis?
3.Badar eller solar du helst på sommaren?
4.Börjar du gråta lätt?
5.Favorit färg?
6.Vet du vilka de 3 första bokstäverna är i ditt förnamn?
7.Vem är jag?

Haha, lite random frågor. Men men, pusskram lvoeyou <3
Svar:
1. hm min första kärlek var lucas :$
2. haha jag vet inte men lakris är en favorit
3. jag gör nog både och fast helst bada!
4. nej jag börjar inte gråta så lätt. men om jag gör det så är det mkt.
5. jag vet inte men vit svart, grå, rosa och sen allmänt ljusa färger!
6. aa jag vet vilka dom 3 första bokstäverna är i mitt förnamn det är ju mat hahah! :D
7. jadu du är den underbaraste izabella sjöström! (a)
jag älskar dig med gumman!

Postat av: ellet
1.Vem är din närmsta vän?
2.Gillar du någon?
3.Har du någonsin rökt?
Jag är så jävla bra på att komma på frågor host Haha, nej jag kommer inte på någon mer, puss!


Svar:
1. jag vet inte men glaad och söderberg?
2. japp jag gillar någon! ;)
3. nej du jag har aldrig rökt så jävla onödigt -.-
haha du är skit bra ;)

Postat av: Myy.
1. har du strulat me någon?
2. i så fall hur många?
3. vem tänker du på just nu?
4. nämn 5 kompisar du gillar (tjejer)
5. har du någonsin skärt dej?
6. sommar eller vinter? 
7. läser du några bloggar? isf vilka? 

hihi de va några frågor inte så bra men dom duger väl  loveu <3


Svar:
1. Ja haha
2. jag venne.. :P
3. eeh jag vet inte dig såklart
4. men det är svårt att säga en sån sak jag gillar alla mina kompisar!
5. nejnej!
6. sommar lätt!
7. aa. jag läser din och elviras och ellet, linns, bella, sarahtjulander, osv..
jag älskar dig med :)
Postat av: söderberg
hallå, visst är jag bääääääääst i hela världen? 
du är min bästavän utan tvivlan, och det är ju såklart inte fråga. utan en självklarhet! jag suger på att ställa frågor. så pallar inte, love you snorunge


svar:
hahahahahaha hm om du är bäst? nej inte riktigt jag är men du kan vara näst bäst! :D
jaa vi är bästavänner hahaha föralltid ;)
love you 2 bajskorv!

Postat av: sara
1. Röker du/smakat?
2. dricker du?
3. är du oskuld?
4. Nämn en vän du kännt länge fast glidit ifrån.(om du har någon)
5. vad skulle du spola tillbaka till om du fick?
6. första kärlek? 
så nu har du några frågor  <3


svar:
1. Nej jag röker inte och nej jag har inte smakat.
2. Nej det gör jag verkligen inte.
3. Japp.
4. hmm.. felicia?
5. 11/12 - 09
6. lucas
Postat av: Julia
vilka bloggar brukar du läsa?
Vad fick dig att börja blogga? =)
Kram!


svar:
1. kolla högre upp! ;)
2. jag vet inte det var väl typ för att alla blogga när jag började
så det verkade kul.
Postat av: Caroline
1.vem är din bästavän
2.vem var din sista pojkvän? 
3.har du något mellannamn? 
4.provat rökt? 
5.Har du vart ihop med Johan Berghult?:$


svar:
1. söderberg!
2. lucas
3. haha aa men det nämns inte (a)
4. nope.
5. nej det har jag inte?
Postat av: Ronja
1. Första kärlek
2. Sommar eller vinter?
3. vad tkr du är det bästa hos en kille?
4. Vad betyder det för dig när du blir tsm med någon?
så nu har du några gay frågor 


svar:
1. Lucas
2. sommar,
3. jag vet inte men jag tycker en kille ska vara omtänksam och bry sig mkt och
inte vara så himla på utan det ska få ta sin tid!
4. om jag blir tillsammans med någon vill jag ha det så föralltid!
Postat av:
1. röker du?
2. dricker du?
svar:
1. Nej kolla över!
2. -----ll------

Kommentarer
Postat av: Ellet

Alla svarar på dagens fråga om jag ska ha frågestund eller inte ()A :D



Http://kkristiansen.blogg.se

2010-05-15 @ 11:13:37
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0