Slaggar hos syster inatt..

Inatt slaggar jag hos min syster johanna glaad och vi kommer ha det bäst så känn på den suckers! men vi ska föst vara på grönan med massa roligt folk i think? sen ska vi vara hemma hos henne och slagga.

Igår var det ju valborg och jag var med massa roligt folk. jag var med izabella, joar, linn, linus, jocke, danne, lucas, johan och ygo glömt någon? aa men sen så var jag också med glaad och söderberg och jaqueline en stund tills jag skulle hem. Vi hade skit roligt eftersom att joar slängde in stinkbomber över allt så det luktade skit över hela majbrasan. vaddå omogna? (a) men men. sen var vi inne på donken lite då och då för det var kallt ute, och en städare där inne fick typ damp på ygo, joar och lucas för dom är töntar och leker i barnrummet hahahaha. jag har faktiskt 2 bilder på det men hinner inte ladda in nu. ni får dom i morron typ håll ut! för nu ska jag gå till bussen så vi hörs kanske ikväll! pusspuss! love yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0