sjuk

Jag är fortfarande sjuk och det suger balle. jag har legat i min säng hela dagen eller aa so far. och har inte ätit något alls. Jag pallar inte gå ner för jag är ensam hemma och orkar inte röra mig hahah. nej nej. hmm jag har nyss kollat klart på Titanic, den är fan bra! tänk igentligen vad hemskt det måste vart för dom som var med om det typ drunkna i iskallt vatten? fyfan skulle dö, Jag tyker typ allt är läskigt, eller aa sånt som kan kan resa i förutom bil, jag tycker det är läskigt att åka tåg fattar ni tåg? och båt är skit läskigt tkr jag eller jag tycker det är en obehaglig känsla när det gungar och skit. och sen flygning då usch det är fan hemskt jag får typ panik varje gång det kommer en luftgrop för då skakar hela planet och alla dör hahaha nej men seriöst det är inte kul att flyga det är det läskigaste jag vet. Dom borde seriöst hitta på något nytt som man kan ta sig till ställen på för flygning är så högt upp men man behöver ju farten :/ MEN JAG VET! dom kan väl typ komma på en teleporter eller nått liknande man trycker in vart man ska och så vipps så är man där ;) låter inte det bra huh..? det ska jag fanimej hitta på när jag blir stor haha jag ska bli en uppfinnare, uppfinnaren kling (a) vad tkr ni ska jag satsa? haha jaja nog pratat. Nu ska jag gå ner och försöka få något i magen. vi hörs senare i think. Önska mig att jag ska krya på mig eller vad säger ni? Kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0