Rosa naglar.

Förlåt för att jag vart så dålig på att uppdatera. Men jag är typ sjuk så har bara legat på soffan.. I söndags vaknade jag alltså hemma hos glaad och då kände jag mig skit trött hela dagen, så sen när jag kom hem så skulle jag till stan med söderberg men jag orkade inte för hade skit ont i magen och var skit trött. så jag gick och la mig och vaknade sen vid 5 kanske? och då hade jag sovit från 1 typ, men så jag låg kvar i sängen och tillslut vid kanske 7 började jag ta mig upp ur sängen. och jag var fortfarande skit trött. När jag reste mig upp kände jag hur huvudet dunka och allt bara snurra jag traska mig ner till köket och sen åt jag lite och la mig på soffan, vid 8 kanske kände mamma på mig och det visa sig att jag hade feber. -.- Så jag åt en ipren och kände mig lite bättre efter ett tag jag kollade på ballar av stål och sen gick jag och la mig IGEN. Jag hostade skit mkt och varje host jag tar gör så otroligt ont i min hals så jag typ sprängs! aja i morse vaknade jag 6 jag kunde inte sova jag hade ont i hela kroppen och aa usch hemskt! Jag har bara legat på soffan hela dagen med mitt täckte runt om mig. har nästan inte ätit något alls och har nyss tagit en ipren så ska väl se om den börjar värka snart. Idag ska vi hem till pappa och nu orkar jag inte blogga meeeer...
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0