Packar

Nu har resväskorna kommit fram och nu är det dags för mig att börja packa för jag hinner typ inte någon annan dag.. För att i morgon tisdag så ska jag till stallet och jag kommer hem vid typ kvart i 9 och aa.. Och på onsdag ska jag vara med min älskade syster glaad och sen på torsdag åker jag ju! :) :( hur som helst så har jag börjat packa nu, fast jag har inte lagt i allt än för mycket är i tvätten. men jag ska inte ha med mig så mkt för jag ska shoppa som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! så hahaha! (a) Men nu ska jag faktsitk fixa mina naglar faaast. först ska jag lyssna lite på musik haha! Music is my life! (a) nej men seriöst utan musik skulle jag fan sprängas för jag lyssnar alltid på det när jag är stressand eller irriterad, glad, ledsen, arg aa ni fattar musik funkar i alla lägen!
aa så långt har jag kommit nu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0