My love to you

Nämen tjaah faan! igen? Jusst nu sitter jag och dunkar låten Bad boys - Alexandra Burke har verkligen fastnat för den. bara jag som tycker den är jävligt bra.. men lalalalal jag vet inte vad jag ska blogga om lalalala! okej jag kan berätta lite om mitt liv! Hej jag heter mathilda kling och ja jag vet att mitt namn är fult! Hur som helst. Mitt liv går upp och ner, jag har många vänner men bara några jag kan berätta allt för. haha jag blir oftast mobbad över min längd jag blir kallad för dvärg men skit samma jag kallar honom gb (glass) haha för han är en tönt. Hmm aa jag är 14 år och jag älskar att mobba folk haha! jag älskar att prata i telefon med min bästavän söderberg haha! hm aa mina föräldrar är skillda och lalala aja nu vet ni lite puss puss! :love:

Kommentarer
Postat av: Bella

Lycko dig som får åka till Thailand asså! Ha det så bra där, puss&kram <3

2010-06-01 @ 14:30:30
URL: http://iambella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0