lördags morgon

Jag skiter i den där bloggpaousen det är så tråkigt men jag hoppas bara någon kan ta och kommentera för jag ser att det är folk som är inne på min blogg men ändå kommenterar ni inte!? =( skit samma nu. vad gör jag dennna lördagsmorgon? Jo eh jag sitter i soffan och väntar på att tiden ska rulla framot och även jag! Men seriöst jag dricker cola och äter ostbågar haha jag har alltid vart onyttig det finns inget bättre ord för mig? Jag väntar på att linn eller cicci ska smsa mig ska vara med någon av dom i dag kanske.. För övrigt gör jag inte så mkt ska sluta tjocka mig nu och börja äta frulle. Vi får se vad som händer idag men det känns som om det kommer bli trååkigt.
men men... Mitt liv är inte lätt att leva och bara jag vet varför jag tkr det är så svårt. men det är rätt mkt nu.
hur som helst så ska jag sluta blogga för stunden nu.
pusssssssaaaaaar.

Kommentarer
Postat av: Ellet

[email protected]

2010-05-08 @ 09:51:10
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0