kladdkaka.

Godmorgon bloggen. Idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk. men jag ska kanske på ridningen ikväll mamma sa att det var lika bra att gå på den om jag mådde bättre, såå jag ska pigga på mig och försöka rida sen. Jag sitter jusst nu i min soffa med datan iknät och gör absolut inget det är ingen rolig inne på facebook. Vafan ska jag göra idag? ååh jag vill inte vara sjuk för man missar så jävla mkt med skolan och man måste typ skriva rent från andra och bajs.. åh hatar det! I morron ska jag fanimej till skolan för jag ska inte vara sjuk. för då har jag vart det i hmm söndags, måndag, tisdag haha 3 dagar. (a) Jag ska vara ensam hemma idag såååå tråkigt. sandra är ledig men hon ska typ golfa hahahah töntar i min familj? ;) haha nej vad dum jag är det kanske är kul vad vet jag? men man behöver jävligt mkt tålamod så jag är nog inte rätt person för det (a) Igentligen borde inte min pappa golfa haha för han har lika dåligt tålamod som mig om inte sämre? hahaha. malle gav mig en lysande idé jusst nu, jag ska baka wiho eller aa om vi har allt hemma.. men pallar inte blogga mer nu. ni kommer nog få många inlägg idag eftersom jag kommer ha sååååååååååå mkt att göra..
puss hej! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0