Jävla sunkdag.

mm det är nog det rätta ordet på min dag idag? alla i min klass gick hem eller aa alla tjejer för ingen pallade vara i skolan. Förlåt men jävligt töntigt menmne det är bara min åsikt. jag är iaf trött på att bry mig om vad andra gör. Om dom har lust med det så får dom väl göra det jag skiter i vilket som. Hur som helst var jag den ända som var var och fick tråka ner mig. haha nej nej! jag satt med my och ellet och dom typ, haha lite socialt folk.  Men jaja vi fick skippa spanskan idag vilket räddade min dag annars hade jag typ suttit själv.. skit kul verkligen! Men våran lärare var sjuk tack för det! hur som helst pallar ja inte blogga mer nu. puss puss


Kommentarer
Postat av: Ellet

Haha, det är ett spöke, men också kalla Linda forssell ;)

2010-05-12 @ 07:25:31
URL: http://kkristiansen.blpgg.se
Postat av: Ellet

Lov u to ! <3

2010-05-12 @ 07:25:47
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0