Jag älskar dig!

Godmorgon bitches.
Jag har precis ätit frukost haha okej kanske en halv timme sen men iaf?
Idag ska jag och hela familjen till farsta och ta en bajs spruta för att vi ska ju åka om 5 dagar! men jag ska köpa ett par shorts i farsta också och kanske en tubtopp på HM såg att det fanns skit mkt fint igår på nätet så here i come! fast jag kan inte köpa för mkt för ska ha med pengar till thailand! Men hur som helst så vet ni vad jag ska göra idag! (a) Jag måste bara skriva att min kompis izabella sjöström är rent sakt guldvärd! Du har alltid hjälpt mig även om vi inte känt varandra så länge! Med dig kan jag vara mig själv för du tar mig som jag är! Allt känns så lätt när jag är med dig. Du är en kompis alla söker efter du är helt perfekt! hjärtat jag älskar dig och nu när jag har dig vid min sida så lovar jag att aldrig låta dig gå ifrån mig! det ska vara du och jag livet ut! Nu har vi inte träffats på ett tag men det ska vi ändra på nu är det ju snart sommarlov och då jävlar ska vi hänga runt och steka haha nej men då jävlar! Tack för att du finns hjärtat jag älskar dig! 


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag blir så himla glad när du skriver så fint om mig :'( Tack älskling det värmde ! <33333

2010-05-29 @ 15:18:44
URL: http://iambella.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag blir så himla glad när du skriver så fint om mig :'( Tack älskling det värmde ! <33333

2010-05-29 @ 15:18:45
URL: http://iambella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0