Godmorgon.

Godmorgon.
jag vet att det blir jävligt lite uppdate nu för tiden, jag ska försöka ändra det. Men hur som helst idag börjar jag 08:30 så jag måste ta min buss här ifrån som kommer 07:34 hehe. Jusst nu är jag typ helt klar ska bara borsta tänderna för er som bryr sig om det? (a) Musiken är på och jusst nu lyssnar jag på " end i near - takida" den är skit bra faktiskt aa jag tycker det iaf. Våran första lektion är hmm.... slöjd i think? jo de är det usch bajs sitta och sy men vad som helst är bättre än träslöjd haha! Jag slutar 14:20 idag och då ska jag hem och plugga för vi har ett matte prov på fredag *suck* men men. Jusste idag är det bättre väder än igår (tisdag) såååååå jävla dåligt väder så jag tror jag spyr. Idag ska det typ bli 15 grader varmt fan vad lite aja såhär är "svensk sommar" jävla skit land! Men jag taggar ju till THAILAND snart fattar ni!? jag åker dit den 3:e juni ett mindre roligt datum för jag missar skolavslutningen :/ men vafan jag får ju ändå åka till thailand så. Jag är där i två veckor aa om vi nu äns kommer dit haha vi kommer säkert krascha i bankok för det är ju jävla krig där haha fast vi ska bara mellan landa där och flyga vidare sen. men ändå vi kommer säkert bli ner skjutna haha!  Men nu är det så att jag inte pallar skriva mer så vi hörs nog när jag kommer hem. puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0