Ghost Whisper

Solen skiner fortfarande och jag sitter här med mina kära små starka halstabletter. När jag tittar ut så känner jag verkligen för att gå till skolan asså inte lektionerna men våra lunch raster är fett roliga när det är fint väder eller aa det är bara jag och glaad som typ är där från våran klass och när jag säger där så menar jag ju självklart konstgräset vilket är mitt tredje hem nu för tiden haha . I morron ska jag hur som helst till skolan fast glaad är sjuk men dcet finns ju massor med roligt folk att vara med (a) Men det är bara jag och glaad som gör sånna saker. Men nu ska jag geeka framför ghoste whispers som börjar om exakt 10 min från att jag skriver det här nu . För er som inte vet vad det är för pogram så kan jag självklart berätta för er, jo det är såhär det är en ung kvinna som heter Melinda (i filmen) och hon har en gåva och det är att hon kan se spöken uh Scary . Men så hon ser en massa döda som alltså är spöken som inte har gått över till andra sidan för det är ngt som saknas för att dom ska kunna göra det typ. Så då hjälper Melinda dom och försöker få över dom till andra sidan. vissa är lite elaka från början men sen när dom berättar och melinda hjälper dom så blir dom snälla och det slutar alltid med att dom går över hehe. Japp det var typ min förklaring den blev bra..? Men jag kan inte fatta varför hon tar det som en gåva jag skulle ta det som aa nu vad det heter, jag skulle inte vilja ha det direkt fett läskigt fast kanske lite coolt så kanske aa kanske att jag skulle vilja se spöken. (a) Hur som helst jag tkr jag blivit duktig på att uppdatera nu i bloggen och som belöning får jag nu kolla på ghost whispers tack och adjö hahahahahaha :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0