förlåt.

förlåt för dålig blogg uppdate men jag har verkligen inte haft ork att blogga det är lite mkt nu bara. Men hur osm helst så nu vet ni att jag lever och jag är hemma hos pappa. Igår var det fågelskådning i skolan suck! så vi skulle samlas i centrum 05:40 fattar ni? så jävla tråkigt. men men. vi åkte där ifrån typ vid typ halv 9? efter det så åkte jag till gömmarn med lite folk och sen stack vi till konstgräset på kbrink och hade vatten krig med lite annat folk! haha man kan ju säga att jag var blöt. jag lät dom fortsätta hälla på mig för jag var redan så blöt jag bara kunde bli så vad spelar det för roll? :P efter det så solade vi och sen stack jag och linn hem till mig. hon åt hos mig och sen åkte hon hem då gick jag och läste haha tönt? (a) och sen somnade jag tror jag? men nu måste jag börja tagga mig till bussen så vi hörs kanske senare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0