Dammsugarflygmaskin!

Nu har jag gjort varm choklad och duchat så nu känner jag mig frech (a) men nu undrar säkert ni skulle inte hon göra mat? men vet ni jag struntar i vad ni undrar över hahahaha nej nej så dum är jag inte. men jag orkade helt änkelt inte ställa mig och laga mat för vi har inget hemma typ jo vi har makaroner och köttbullar men nej inte idag tack! I stället sitter jag och tittar på universums geek pogram där några gamlingar tävlar om något vet inte vad. Dom snurrar på något färghjul och gissar ord vaddå töntigt? Med mina ord skulle jag kalla det här pogrammet junk. HA HA där satt den JUNK fattar ni vad jag är bra? haha men på vilket sätt. Jag hade skrivit ett inlägg innan det här men min data är sämst så internet slutar att fungera så det jag skrivit försvann verkligen smidigt eller vad säger ni? -.- Solen skiner ute och jag sitter här med en snuva så jag knappt kan andas. Jag har dessutom på mig min Storvreta t-shirt som jag fick när jag spelade innebandy en gång i tiden. haha mkt rolig tid det! återigen till det där pogrammet. det är en gubbe där som är med och tävlar och han pratar så otroligt tyst så jag stör mig så jävla mycket på honom så jag tror jag dör. Men hur som helst så ska jag gå och göra ett nytt försök med att göra mat för jag är fan hungrig. föresten kära bloggläsare för det är det ni är, så... Ni behöver inte fråga mig om min rubrik. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0