bajsa på er älsklingar!

Jag har nyss kommit hem från min syrras fotbolls träning! naw. dom var skit söta haha. nej men jag kolla typ inte -.- Jaja lite luft skadar väl aldrig? skit samma.. Nu är musiken på högsta volym. Jag längtar faktiskt till thailand nu jag känner bara hur jag vill börja packa men ändå inte åka ifrån alla, men det kommer nog bli kul! Ohyeah jag ska shoppa när jag kommer dit! Hmm nej jag har inte pluggat matte men ska kanske göra det snart, men orkar inte jag har verkligen ingen lust för det! I morron är det torsdag KILL ME! det är seriöst den jobbigaste dagen på hela veckan. jag börjar lixom 08:10 och slutar typ 15:00 haha men vi har skit många lektioner! :S Men nu ska jag nog tagga mig till väskan och ta upp matte boken! Jusste på fredag ska jag vara med bästis söderberg och vi kommer ha det bäst haha vi ska baka typ 5 olika saker! (a) men aja puss och kram era skit barn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0