allt och lite till

Tjafan! ligger fortfarande i sängen vaknade typ nyss så. och självklart en ån data nörd man är så är det de första man gör är att ta fram datan. Men det är bara acceptera jag är en nörd? haha.. Idag vad ska jag göra? hmm.. jo min tönt till familj ska spela golf haha alla förutom pappa han jobbar. jag ska med dom men pff.. tro inte att jag tänker stå där haha nej nej! vad tror ni, nej jag ska ta en promenad med våran hund runt golfbanan. det kanske är ganska bra för mig, jag är aldrig ute nu för tiden okej det kanske är för sverige är cepe stört och inte vet vad sol är. men men aa men så det ska jag göra idag jag ska vara ute och gå yeeah! men nu ska jag ta och ropa och se om jag är ensam hemma vafan... japp jag var ensam :O vart är dom? haha vem bryr sig? jaja puss puss.

jag  är ledsen bästis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0